Stratégia és Üzletfejlesztés
Termékfejlesztéssel kapcsolatos feladatunkat helyzetelemzéssel kezdjük.
Ez kiterjed egyrészt az üzemeltetésre:
- próbavásárlásokkal, telefonos és online ajánlatkéréssel tapasztalatokat gyűjtünk
- létszám és hatékonyság ellenőrzést végzünk
- megvizsgáljuk a meglévő beszállítók költséghatékonyságát
- javítjuk az F&B és más területek hatékonyságát az árrés, az anyagfelhasználás és a forgási sebesség szempontjából
- kontroll alá vetjük a belső ellenőrzést
Másrészt magába foglalja az értékesítés hatékonyságának vizsgálatát:
- a kihasználtság, az átlagár és a revpar mutatóin keresztül
- a revenue és yield management, valamint a distribution és channel management szempontjait figyelembe véve
Harmadrészt átvilágítjuk a marketing területét:
- a kereső marketing optimalizálás szempontjából
- a keresőkben és a portálokon kialakult rangsorokban betöltött pozíciók szerint
- a vendégvélemények összesítésével, a szakmai véleményformálók véleményeinek vizsgálatával
- a social media alkalmazásával
Végül a termékfejlesztést egy teljes termékfejlesztési stratégia kidolgozásával és megvalósításával visszük véghez. A stratégia magába foglal bevételnövelő és hatékonyságjavító intézkedési tervet, illetve pénz visszafizetési garanciát.