Stratégia és Üzletfejlesztés

Termékfejlesztéssel kapcsolatos feladatunkat helyzetelemzéssel kezdjük.

Ez kiterjed egyrészt az üzemeltetésre:

  • próbavásárlásokkal, telefonos és online ajánlatkéréssel tapasztalatokat gyűjtünk
  • létszám és hatékonyság ellenőrzést végzünk
  • megvizsgáljuk a meglévő beszállítók költséghatékonyságát
  • javítjuk az F&B és más területek hatékonyságát az árrés, az anyagfelhasználás és a forgási sebesség szempontjából
  • kontroll alá vetjük a belső ellenőrzést

Másrészt magába foglalja az értékesítés hatékonyságának vizsgálatát:

  • a kihasználtság, az átlagár és a revpar mutatóin keresztül
  • a revenue és yield management, valamint a distribution és channel management szempontjait figyelembe véve

Harmadrészt átvilágítjuk a marketing területét:

  • a kereső marketing optimalizálás szempontjából
  • a keresőkben és a portálokon kialakult rangsorokban betöltött pozíciók szerint
  • a vendégvélemények összesítésével, a szakmai véleményformálók véleményeinek vizsgálatával
  • a social media alkalmazásával

Végül a termékfejlesztést egy teljes termékfejlesztési stratégia kidolgozásával és megvalósításával visszük véghez. A stratégia magába foglal bevételnövelő és hatékonyságjavító intézkedési tervet, illetve pénz visszafizetési garanciát.

Kapcsolatfelvétel

Kérdése van? Írjon nekünk üzenetet, vagy keressen elérhetőségeink egyikén!

Tovább

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal megkapja legjobb ajánlatainkat, aktuális híreinket!

Feliratkozom